Har du läst boken Färjenäs och vill upptäcka området tillsammans med andra? Följ med Backa bibliotek på utflykt!
På Backa bibliotek har vi en bokcirkel på lätt svenska. Vi kommer att åka på utflykt till Färjenäs för att se på huset och uppleva området där boken utspelar sig.
Vi kommer att träffa en guide som ska visa oss runt.
Du kan vara med även om du inte är med i bokcirkeln!
Det är bra om du har läst hela eller del av boken Färjenäs av Ann Marie ljungberg. Du kan låna boken på biblioteket.
Utflykten är 15 oktober klockan 15.
Du kan anmäla dig här. https://forms.office.com/e/tdtFsQFYWu
Det här är en aktivitet inom Vuxna i Lärande (ViL). ViL är biblioteksservice för dig som är vuxen och studerar på grundläggande utbildningsnivå. Läs mer om ViL.