På Sportlovet vill vi gärna bjuda till en rolig aktivitet tillsammans. Vi kommer att börja dagen med att grilla korv till lunch och därefter åka spårvagn till Ruddalen i Frölunda för skridskoåkning i Ruddalens ishall.
Vi står för kostnad av entré och lån av skridsko + hjälm. Vill man ta med eget går det såklart bra. Se mer info i anmälan.
Tid & plats:Vi ses kl. 11:00 vid [Pliktas gröna parkstuga]. Dagen avslutas ca kl. 16:00 på samma plats.
Detta behöver barnen ha med sig:
Kläder efter väder (vi är utomhus större delen av dagen eller i en kall ishall)
Eget mellanmål/snacks, termos eller vattenflaska om man vill ha något extra än det vi bjuder på.
Västtrafikskort (har man inget skriver man det i anmälan så står vi för resan)
Vi ser fram emot en härlig dag tillsammans och hoppas att många vill vara med!
Har ni frågor går det bra att höra av sig till oss på mail: [email protected]
Välkomna!